19 grudnia podróżni na Warszawie Zachodniej wsiądą do pociągów z nowego peronu. Dojście zapewni kładka. Postępują prace przy budowie zadaszenia, szerokiego przejścia podziemnego i centrum sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zwiększy komfort obsługi pasażerów i sprawność kolei w warszawskim węźle kolejowym. Projekt o wartości ok. 2 mld zł ubiega się o…
Konstrukcje zadaszenia z panelami fotowoltaicznymi kilkanaście metrów nad peronami, szerokie podziemne przejście, nowe tory i rozjazdy - to widoczne efekty przebudowy Warszawy Zachodniej. Obok kilkuset przejeżdżających codziennie pociągów, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. budują komfortową stację, która zwiększy dostępność i możliwości komunikacji w stolicy, regionie i na trasach dalekobieżnych.…
Pasażerowie na stacji Warszawa Gdańska zyskali lepszy komfort obsługi i dogodniejszy dostęp na perony. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udostępniły dwie kładki z windami. Wcześniej dojście na stację ułatwiły schody ruchome z tunelu. Projekt za ponad 60 mln zł netto jest współfinansowany ze środków UE w ramach POIiŚ.
Ze stacji Warszawa Zachodni korzystają podróżni pociągów dalekobieżnych regionalnych i aglomeracyjnych. Równocześnie przebudowywane są perony, rośnie hala peronowa i budowane jest przejście podziemne. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększy komfort obsługi pasażerów i sprawność połączeń kolejowych. Projekt o wartości ok. 2 mld zł współfinansowany jest ze środków…
Na Warszawie Zachodniej postęp prac i zapewnienie bezpiecznych przejść wymaga zmian w komunikacji. Od niedzieli 29 sierpnia dojście do pociągów będzie od strony Al. Jerozolimskich. Komunikaty wizualne i głosowe przypominają o zmianach. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ok. 2 mld zł modernizują stację. Dla pasażerów będą m.in. windy, schody ruchome, szerokie przejście, system informacji. Projekt…
Na stacji Warszawa Zachodnia budowane jest zadaszenie peronów. Powstaje szerokie przejście podziemne. Pasażerowie mają zapewniony bezpieczny dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ok. 2 mld zł netto zwiększają możliwości obsługi pasażerów na stacji. Projekt współfinansowany jest ze środków unijnych POIiŚ.
Na stacji Warszawa Zachodnia rozpoczęła się budowa dużego zadaszenia ośmiu peronów. Powstaje szerokie przejście podziemne. Od 1 lipca będzie budowa nowego toru. Czasowo zmieni się dojście od strony Al. Prymasa Tysiąclecia. Pasażerowie mają zapewniony bezpieczny dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ok. 2 mld zł netto zwiększają możliwości stacji. Projekt współfinansowany jest ze…
Dogodny dostęp na perony Warszawy Głównej zapewni kładka między Wolą a Ochotą ponad linią średnicową. Zakończyło się nasuwanie konstrukcji nad torami na docelowe miejsce. Prace są wykonywane w zakresie przebudowy Warszawy Głównej. To projekt za ponad 87 mln zł z planowanym dofinansowaniem środków unijnych z POIiŚ.
Na stacji Warszawa Gdańska podróżni skorzystają z dodatkowego dostępu do pociągów – będą kładki. Montowane są elewacja i sufity przejść. Wartość prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wraz z dofinansowaniem z POIiŚ, to 63 mln zł.
Podróżni zyskają dogodny dostęp na perony Warszawy Zachodniej z kładki między ul. Tunelową a Al. Jerozolimskimi. Stalowa konstrukcja już jest przesuwana nad torami. Obok prac pasażerowie bezpiecznie korzystają z pociągów. Na stacji przebudowywane są perony i przejście podziemne. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują prace warte ok. 2 mld zł netto współfinansowane z unijnego POIiŚ.
Tuż obok kursujących pociągów powstaje nowa Warszawa Zachodnia. Podróżni korzystają z pociągów dalekobieżnych i regionalnych. Ze stacji możliwe są codzienne i okazjonalne podróże. Dostępny jest peron Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Fotogaleria poniżej pokazuje Warszawę Zachodnią podczas realizacji inwestycji za ok. 2 mld zł netto z udziałem środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura…
Dogodny dostęp na perony Warszawy Głównej zapewni kładka między Wolą a Ochotą przerzucona ponad linią średnicową. Stalowa konstrukcja już sunie nad torami. Prace są wykonywane w zakresie przebudowy Warszawy Głównej. To projekt za ponad 87 mln zł z dofinansowaniem środków unijnych z POIiŚ.
Korzystamy z pociągów na stacji Warszawa Zachodnia. Są połączenia dalekobieżne i regionalne z pięciu peronów. Przed charakterystycznym grzybkiem nastawni szykowane jest miejsce na nowe perony. Budowana jest kładka. Przejście podziemne zastąpi szerszy tunel. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują na stacji Warszawa Zachodnia prace warte ok. 2 mld zł netto, dofinansowane z POIiŚ.
Podpisano umowę na projekt dwóch nowych przystanków na linii średnicowej w Warszawie przy rondzie de Gauell’a oraz pomiędzy ulicą Solec a Wybrzeżem Kościuszkowskim. Wykonawca zaplanuje także szerszy tunel linii średnicowej i budowę dwóch łącznic. Projekt zleciły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A wykonawcy umowy podstawowej na wykonanie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie nadzoru autorskiego…
Zapewnione są podróże z Warszawy Zachodniej i warunki do budowy nowych obiektów. Wykonawca pracuje przy peronach i przejściu podziemnym. Roboty obejmą przylegający do stacji wiadukt kolejowy nad al. Prymasa Tysiąclecia. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na stacji Warszawa Zachodnia realizują prace warte ok. 2 mld zł netto.