Na stacji Warszawa Zachodnia budowane jest zadaszenie peronów. Powstaje szerokie przejście podziemne. Pasażerowie mają zapewniony bezpieczny dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ok. 2 mld zł netto zwiększają możliwości obsługi pasażerów na stacji. Projekt współfinansowany jest ze środków unijnych POIiŚ.
Na stacji Warszawa Zachodnia rozpoczęła się budowa dużego zadaszenia ośmiu peronów. Powstaje szerokie przejście podziemne. Od 1 lipca będzie budowa nowego toru. Czasowo zmieni się dojście od strony Al. Prymasa Tysiąclecia. Pasażerowie mają zapewniony bezpieczny dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ok. 2 mld zł netto zwiększają możliwości stacji. Projekt współfinansowany jest ze…
Dogodny dostęp na perony Warszawy Głównej zapewni kładka między Wolą a Ochotą ponad linią średnicową. Zakończyło się nasuwanie konstrukcji nad torami na docelowe miejsce. Prace są wykonywane w zakresie przebudowy Warszawy Głównej. To projekt za ponad 87 mln zł z planowanym dofinansowaniem środków unijnych z POIiŚ.
Na stacji Warszawa Gdańska podróżni skorzystają z dodatkowego dostępu do pociągów – będą kładki. Montowane są elewacja i sufity przejść. Wartość prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wraz z dofinansowaniem z POIiŚ, to 63 mln zł.
Podróżni zyskają dogodny dostęp na perony Warszawy Zachodniej z kładki między ul. Tunelową a Al. Jerozolimskimi. Stalowa konstrukcja już jest przesuwana nad torami. Obok prac pasażerowie bezpiecznie korzystają z pociągów. Na stacji przebudowywane są perony i przejście podziemne. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują prace warte ok. 2 mld zł netto współfinansowane z unijnego POIiŚ.
Tuż obok kursujących pociągów powstaje nowa Warszawa Zachodnia. Podróżni korzystają z pociągów dalekobieżnych i regionalnych. Ze stacji możliwe są codzienne i okazjonalne podróże. Dostępny jest peron Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Fotogaleria poniżej pokazuje Warszawę Zachodnią podczas realizacji inwestycji za ok. 2 mld zł netto z udziałem środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura…
Dogodny dostęp na perony Warszawy Głównej zapewni kładka między Wolą a Ochotą przerzucona ponad linią średnicową. Stalowa konstrukcja już sunie nad torami. Prace są wykonywane w zakresie przebudowy Warszawy Głównej. To projekt za ponad 87 mln zł z dofinansowaniem środków unijnych z POIiŚ.
Korzystamy z pociągów na stacji Warszawa Zachodnia. Są połączenia dalekobieżne i regionalne z pięciu peronów. Przed charakterystycznym grzybkiem nastawni szykowane jest miejsce na nowe perony. Budowana jest kładka. Przejście podziemne zastąpi szerszy tunel. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują na stacji Warszawa Zachodnia prace warte ok. 2 mld zł netto, dofinansowane z POIiŚ.
Podpisano umowę na projekt dwóch nowych przystanków na linii średnicowej w Warszawie przy rondzie de Gauell’a oraz pomiędzy ulicą Solec a Wybrzeżem Kościuszkowskim. Wykonawca zaplanuje także szerszy tunel linii średnicowej i budowę dwóch łącznic. Projekt zleciły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A wykonawcy umowy podstawowej na wykonanie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie nadzoru autorskiego…
Zapewnione są podróże z Warszawy Zachodniej i warunki do budowy nowych obiektów. Wykonawca pracuje przy peronach i przejściu podziemnym. Roboty obejmą przylegający do stacji wiadukt kolejowy nad al. Prymasa Tysiąclecia. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na stacji Warszawa Zachodnia realizują prace warte ok. 2 mld zł netto.
Pasażerowie 500 pociągów skorzystali z peronów Warszawy Głównej. Stacja od 14 marca obsługuje składy w kierunku Łodzi, Sochaczewa, Łowicza i Piaseczna. Dodatkowy dostęp do pociągów zapewni kładka, która połączy Wolę, perony i Ochotę. Na inwestycje przeznaczono 87 mln zł z unijnego POIiŚ.
Od dziś ze stacji Warszawa Gdańska korzysta więcej podróżnych. To pasażerowie pociągów kursujących ze stacji Warszawa Zachodnia. Dla komfortu podróży przygotowano schody ruchome na trzech peronach. W połowie roku dwie kładki ułatwią dodatkowo komunikację. Rozbudowa stacji Warszawa Gdańska oraz otwarcie Warszawy Głównej zapewniają możliwości utrzymania połączeń podczas modernizacji linii…
Od 26 marca ze stacji Warszawa Zachodnia więcej pociągów pojedzie na Warszawę Gdańską. Zmiany wynikają z dostosowywania do potrzeb podróżnych stacji, obsługującej najwięcej pociągów w stolicy. Budowane są nowe perony, zadaszenie o powierzchni 5 boisk piłkarskich i lepsza komunikacja podziemnym przejściem, kładką oraz połączenia z komunikacją miejską. Inwestycja za 1,7 mld zł realizowana jest…
Ze stacji Warszawa Gdańska od 26 marca skorzysta więcej podróżnych. Przebudowa stacji ułatwi obsługę pasażerów w czasie zmian na linii średnicowej. Schody ruchome poprawią dostęp do pociągów i komunikację z miastem. W połowie roku zakończy się budowa dwóch kładek. Projekt realizowana jest z udziałem środków unijnych POIiŚ.
Pierwsi podróżni skorzystali z pociągów na stacji Warszawa Główna. Od dziś 14 marca stacja po ponad 24 latach zapewnia podróże regionalne m.in. w kierunku Skierniewic i Łowicza. Otwarcie Warszawy Głównej jest szczególnie ważne dla przebudowy Warszawy Zachodniej i linii średnicowej. Przyjazd i odjazd pierwszych pociągów obserwowali podróżni, mieszkańcy, miłośnicy kolei, dziennikarze i kolejarze.